Jak dokonać zwrotu i reklamacji?
Odstąpić od umowy można w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.
Zwracany towar, wraz z formularzem odstąpienia od umowy oraz paragonem bardzo proszę odesłać na adres podany niżej. Paragon lub faktura są niezbędne.
Formularz odstąpienia od umowy
Pobierz formularz odstąpienia od umowy.
Adres do zwrotu towaru
SONAX USŁUGI Sonia Kmiecik
ul. T. Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
tel: 534 955 737
Z dopiskiem: „zwrot/reklamacja”
Otrzymane zamówienie jest niekompletne
Bardzo proszę przesłać identyfikator zamówienia wraz informacją o brakujących produktach na: ebocmikolow@gmail.com
Zweryfikujemy tą informację w ciagu 48 godzin i skontaktujemy się z Państwem.
Otrzymany produkt nie spełnia moich oczekiwań
Bardzo proszę przesłać identyfikator zamówienia wraz informacją o swoich spostrzeżeniach na: ebocmikolow@gmail.com
Zweryfikujemy tą informacje w ciągu 48 godzin i skontaktujemy się z Państwem.
Pobierz formularz reklamacji produktu.
Spory konsumenckie
Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Katowicach ul. Brata Alberta 4, 40-020 Katowice
Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”.
Mój problem nie został rozwiązany
Jeżeli są Państwo nie zadowoleni z wyniku reklamacji, jakości obsługi lub chcą Państwo przekazać inne ważne informacje dla właściciela sklepu, bardzo proszę o kontakt: ebocmikolow@gmail.com